Nubar – Rosso

Kollektion: Venetian Glass, Hösten 2010

Din röda underbara skönhet!!! Ja, Rosso, ta åt dig av komplimangen!

Det är glödande, väldigt rött och otroligt vackert. Jag ser ett rött muranohjärta framför mig just i den här färgen. Skimret sen då…det är fullt av skimmer och det fullkomligt sprakar om lacket. Jag tycker att det ser ut som glassflecks så det får hamna i den kategorin också.

Applicering: Jag lyckades kladda även om det var lättapplicerat. T.o.m. väldigt lättapplicerat. Jag slarvade, kanske tack vare det. Nu var det längesen jag bar detta så jag minns inte om det var två eller tre lager. Normal torktid.

Lacket är värt ett bättre inlägg. Jag gillar egentligen inte att lägga ut bilder där jag har kladdat eller där det finns tipwear. (Händer visserligen allt för ofta.) Men jag var seg med fotandet så det blev både ock den här gången. Nåja, ni ser ju ändå hur vackert själva lacket är. :) Sen upplever jag också att lackningen aldrig blir riktigt bra de gångerna naglarna är nyklippta och ny-nedfilade. Ok, nog med ursäkter. :)

English: Rosso is a beauty. It’s so red, it’s so sparkly and glowing. Just freakin’ beautiful. I can imagine a murano heart in this color.

Application: Very easy to paint with. I managed to mess it up a little bit anyway but that’s because I wasn’t careful. Two-three coats and normal dry time.

The photos are taken after one or two days, that’s why it looks a little chabby. The polish is worth a better post actually, but you can still see how lovely the polish is.

Eftersom jag kom att tänka på Muranohjärtan dök Kickstart my Heart med Mötley Crüe upp i hjärnan. En av de bästa partylåtarna jag vet.

Murano hearts made me think of Kickstart my Heart. One of the best party songs I know.

12 reaktioner på ”Nubar – Rosso

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

