China Glaze – Señorita Bonita

Publicerat: 7 augusti, 2011 i China Glaze, Ill Niño, Naglar, Purple/Violet, Shimmer (finish)

Kollektion: Island Escape, Sommaren 2011

Jag älskar lila när resultatet blir som med Señorita Bonita. Det här är en favorit…återigen. :) En lysande rödlila med glitter i rosa. Basen är skimrande så resultatet blir verkligen otroligt. Bilderna vill gärna bli helt kass. Jag kunde inte fota det här hur jag än gjorde. Som tur är så finns det andra bättre bilder där ute.

Applicering: Alltså…jag vet inte riktigt. Blue Iguana var mycket lättare att måla med. SB känns mer rinnig och svårhanterlig. Ingen katastrof på något sätt men jag blev inte helt nöjd med hur det ser ut efter att jag har målat. Torktiden är bra och jag målade med tre lager.

English: This is a purple I love. So beatiful! Red toned purple shimmer with glitter in pink. So cute and it fits well in summertime. Hard to capture with the camera though. Couldn’t get any good pics. Well, I think you all know by now, this is a beauty.  

Application: Runny and a little bit hard to paint with. No disaster but Blue Iguana was a dream to paint with if you compare with SB. Drytime is normal. 


 

 

Kommentarer
  1. Annie skriver:

    Det var en väldigt vacker lila färg

  2. Kajalpennan skriver:

    Jag lackade med det här igår och fotade idag. Eller försökte fota, det är verkligen svårfångat

  3. Chaosophia skriver:

    Det är lätt att de lila blir favoriter hos mig också… :o

  4. SminkElin skriver:

    Jag har varit grymt sugen på det där lacket länge, men tvekat över hur det egentligen ser ut på naglarna. Men nu blir det definitivt ett köp =) Superfint.

  5. Nailtastic skriver:

    Älskar detta! Tror att det är det rosa skimret som gör att det sticker ut lite från andra lila skimmerlack.

  6. Petra skriver:

    Verkligen läcker färg. Blev hur sugen som helst.

  7. roxcat skriver:

    Det här måste jag ta och klicka hem snart!

  8. Sminkan skriver:

    Det är en oerhört vacker lila!

  9. [...] China Glaze – Señorita Bonita [...]

Hej! Jag älskar kommentarer från mina läsare och för enkelhetens skull svarar jag även här. :) Ha en härlig dag!

