Kleancolor – Shooting Star

Inköpsställe: BeautyJoint

Hoppas ni inte tröttnar på glitterlayering. Här är nämligen Shooting Star över Caramello. Jag ska vara ärlig och säga att jag blev ganska besviken när jag fick hem Shooting Star. Det är ganska fult egentligen. Vet inte vad det är som gör att jag inte gillar det, kanske är det kombinationen av de större gula, röda och turkosa glitterbitarna. Det mindre glittret är i silver. Kanske är det det som stör mig. Jag ville ändå testa det och visa det. Caramello blev väl inte direkt till sin fördel med detta glittret, det förbättrade alltså inte manikyren men det var ändå lite småkul. Däremot var det enerverande att ta bort.

English: Shooting Star is an ugly glitter polish, I must say. I don’t know why I don’t like it. Maybe because of the combination of the colors. I tried this over Caramello and that didn’t turned out that great but that’s just because I don’t like the polish much. There’s a mixture of big and small glitters. The big ones are in yellow, red and turquoise. I don’t know…I’m just not a fan.

12 reaktioner på ”Kleancolor – Shooting Star

  1. Jag blev också besviken när jag fick hem detta lack. Mitt står fortfarande på en hylla och skäms, bakom en påse!

    Förresten så har jag kommit på att det funkar bättre att skrapa bort den här typen av glitter. Först att ta bort som om det vore vilket lack som helst, och sen när lacket under glitterpartiklarna har mjukats upp lite så är det bara att skrapa av dem med en nagel eller något. Och så lite mer remover för att få bort det sista kladdet… Smidigare och inte fullt så tidskrävande som det var med bara bomullspad och remover!

  2. Hmm.. var det detta som påminde mig om julen när vi sågs på gymmet måntro? Inte riktigt min stil men kan tänka mig att det är charmigt runt jul :P Riktigt smart Chaosophia, helt klart ett av de bästa tipsen på länge :)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

