Orly – It’s Not Rocket Science

Kollektion: Cosmic FX, Hösten 2010

Inköpsställe: Nailmail

It’s Not Rocket Science är det sista lacket ur Cosmic FX som jag äntligen har testat. Jag skriver äntligen för jag undrar som vanligt varför jag har väntat så länge med detta. Läckert. Vacker varm olivgrön med en tsk dy och massa, massa flakes i guld, grönt blått och gult som gnistrar och har sig. Basen är ganska ful men i kombination med allt glitter blir resultatet bara underbart. Jag ångrar så att jag tog bort detta redan efter en dags användning. Saknar det redan på naglarna. Älsk på den alltså. Jag fotade dagen efter så det har dessvärre hunnit bli tipwear. Jäkla snabbtorkande överlack!!

Applicering: Skirt men otroligt bra formula så det var bara ett nöje att måla med. Tre lager som torkade relativt fort.

 

English:

Collection: Cosmic FX, Fall 2010

At last did I try the last bottle in this gorgeous collection. I don’t know why I waited so long to try this but now I’m glad I finally let it decorate my nails. It’s a murky, warm olive green with lots, I mean really lots of sparkle in gold, yellow, blue and green. This is my kind of polish.I took the photos the day after som there’s some tipwear. Sorry ’bout that.

Application: Sheer but absolutely great formula. Three coats and good drytime.

Now, enjoy the voice of Serj Tankian. Science by System of a Down.

 

14 reaktioner på ”Orly – It’s Not Rocket Science

  1. Ping: Orly – Cosmic FX Hösten 2010 Sammanfattning « ClawsInColor

    • Då ska jag berätta något för dig, det är mycket finare irl. På mina bilder ser det lite platt ut. Det gnistrar mycket mer och är…mycket mer irl. Ba så du vet. :) Förväntningar är inte alltid bra.

  2. Ping: China Glaze – Zombie Zest « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

