China Glaze – Riveter Rouge

Kollektion: Vintage Vixen, Hösten 2010

Inköpsställe: 8ty8 Beauty

Förra veckan tog jag tag i Riveter Rouge, ett burgundyrött skimmerlack från förra årets höstkollektion. Det innehåller guldskimmer och det gör sig väldigt bra på naglarna. Jag känner mig kvinnlig och stilig med denna skapelse. Rött är alltid rätt. :) Ja, det är ju min favoritfärg så det är kanske inte så konstigt att jag gillar det.

Applicering: Underbar formula och man kan nog klara sig med ett lager. Jag körde två. Jag målar alltid med minst två lager även om det inte alltid behövs. Torktiden var snabb dessutom. Bra där!

 

English:

Collection: Vintage Vixen, 2010

Riveter Rouge is one of the beautiful polishes from last year’s fall collection. Burgundy red with shimmer in gold. It’s so shimmery and I love this shade. I always love red.

Application: Good formula and I used two coats but it’s enough with one coat. Good drytime.

Today I give you Rammstein’s latest single and video. It’s totally, freakin’ awesome. :)

18 reaktioner på ”China Glaze – Riveter Rouge

  1. A very nice not too bright shimmery red, and an excellent new Rammstein song. The vbeach party video is a bit odd though – until the end bit at night which is more what I had expected!

  2. Vintage Vixen är nog en av mina absoluta favoritkollektioner någonsin! Det var första kollektionen jag köpte hela på en gång, samtidigt som OPIs Burlesquekollekiton (men jag gillat Vintage Vixen mer ;) )

  3. Den där kollektionen har så jäkla bra formula att lacka med tycker jag! I övrigt ett väldigt fint lack också förstås, men jag är lite mer lyrisk över hur lättlackad och fin just formulan var ändå.

  4. Det blir ju sällan fel med röda skimmerlack :) Länge sen jag lyssnade på Rammstein! Skum video men diggade att en av dem hade ett regnbågsfärgat gitarrband haha :)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

