NYX Advanced Salon Formula – Gold Glitter…igen

Publicerat: 17 januari, 2012 i Flakes, Gold, Grey, Layering, Naglar, NYX, OPI
Etiketter:

Inköpsställe: Cherry Culture

Här kommer en gammal manikyr från innan jul. Gold Glitter är ju väldigt användbart som layeringlack och jag har varit sugen på att testa guldflagorna över ett grått lack. När jag bar OPI Brand New Skates passade jag på att måla på två lager och det blev så snyggt som jag hade hoppats. Jag är väldigt svag för blandningen med guld och grått. Det blir liksom både varmt och kallt i ett.

Applicering: Inga konstigheter. Lätt att måla på och det torkar fort.

 

English:

Before Christmas I tried Gold Glitter once again, this time over OPI Brand New Skates. I was curious about how it would look over grey and I must say it looks really cool. I love the combination grey/gold. I used two coats.

Application: Good formula and good drytime.

Kommentarer
  1. Kerstin skriver:

    Galet snyggt! Jag är också väldigt förtjust i grått och guld tillsammans.

  2. sminkan skriver:

    Väldigt snyggt!

  3. Lacklycka skriver:

    Det där blev riktigt snyggt!

  4. Chaosophia skriver:

    Skitsnyggt verkligen!

  5. FruVesa skriver:

    Häftigt lack! Det ska nog kollas mer på..

Hej! Jag älskar kommentarer från mina läsare och för enkelhetens skull svarar jag även här. :) Ha en härlig dag!

