China Glaze – Stella

Kollektion: Retro Diva, Hösten 2009

Inköpsställe: Nailsupplies

Mitt andra lack från Retro Diva. Kan ni tänka er att jag bara äger två lack ur denna fina kollektion? Nä, jag måste skärpa mig på den punkten. :) Stella är ett otroligt vackert rödlila lack med massor av djup och skimmer. Otroligt vackert…jag finner inga mer ord.

Applicering: Bra formula egentligen men ändå är det lätt att man får för mycket lack på penseln och då kan det bli söligt. Men det är inte så där jobbigt rinnigt som vissa lack kan vara så det går bra ändå. Jag använde tre lager men man kan nog komma undan med två också. Torkar riktigt snabbt.

 

English:

Collection: Retro Diva, Fall 2009

This is my second polish from this stunning collection. I really need to get the rest polishes too. Stella is a redtoned purple with lots of depth and shimmer. So lovely.

Application: Good formula, three coats and really fast drytime. It could get messy if you have to much polish on the brush, otherwise it’s easy to apply. Maybe it’s enough with two coats.

 

14 reaktioner på ”China Glaze – Stella

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

