L.A. Girl Glitter Addict – Purge…igen…lite på skoj sådär.

Hej på er, alla nagelgalningar!

Var det någon mer som blev påverkad av den där stackars timmen som försvann? Jag var helt slut igår och orkade knappt lacka om naglarna. Jag orkade definitivt inte blogga så jag förde över bilderna till detta inlägg lite snabbt för att få till ett inlägg idag. Detta var jag inte säker på att visa ens då bilderna inte blev vad jag hoppats på.

Innan jag tog bort Misa Mermaid Dreams så slängde jag på det där gröna glittret som jag visade för ett tag sedan, då över svart. Grönt glitter över blått blev verkligen fräsigt. I verkligheten så ser det jättehärligt ut men i vanlig ordning vill min kamera inte riktigt fånga hur tjusigt det faktiskt var. Det ser lite platt och oglittrigt ut på bilderna. Nåja. Detta ska mest ses som en skojmanikyr och eventuellt inspiration. Vet ni vad jag tänker på när jag ser manikyren? Påminner det inte lite om en jordglob. :)

 

English:

Once again, I’ve tried Purge as layering. This time mostly for fun. One coat over Misa Mermaid Dreams and it looks really fun in person. In the pictures it doesn’t sparkle and it looks a little flat. Well, I decided to show you this anyway.

 

 

13 reaktioner på ”L.A. Girl Glitter Addict – Purge…igen…lite på skoj sådär.

  1. Jag är fortfarande trött haha! Blir förvånad när väckarklockan ringer och det fortfarande är någolunda mörkt ute hehe. Lackkombon blev riktigt snygg! :)

  2. Tycker inte alls om det här med sommar & vintertid. Min kropp protesterar :(

    Fast däremot så tycker jag om kombinationen du gjort med blått och grönt. Att fånga glitter på bild är ju helt hopplöst. Skulle bra gärna vilja veta hur man ska göra det på ett bra sätt.

  3. Absolut som en jordglob! Riktigt rolig manikyr!
    Och ja, jag var också helt knäckt i måndags morse av tidsomställningen, blev att snoza en timme, tur man har flextid :P

  4. Fortfarande helt bakom flötet över en vecka efter sommartiden :( Det tar liksom alla år en 2-3 v innan jag är som folk igen. Ytterligt korkat påhitt detta.

    Fräsig kombo, undrar hur det skulle vara med orange under… =)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

