IsaDora Graffiti – Yellow Crew över Lighthouse

Inköpsställe: Ica Maxi

Glad Påsk på er! Igår firade vi min älskling som fyllde år. Svärföräldrarna var här och vi grillade revben, de godaste jag gjort. Hade tänkt försöka hinna med holofredagen men det gick bara inte. Jag får hänga på nästa fredag istället. Idag har jag inte gula naglar men i veckan hade jag ju Lighthouse på klorna. Det var lite hektiskt i veckan så jag kom på den briljanta idén att testa gula krackeleringslacket från IsaDora över Lighthouse. Då slapp jag ju proceduren med att att helt lacka om. Måste säga att det är favoritkombon hittills. Tröttnade inte ens på manikyren efter en dag så man kanske ska slå till på China Glaze’s nya glittriga krackellack. :)

Det finns inte så mycket att säga om detta egentligen förutom att det är gladgult, roligt och snyggt över glilttriga Lighthouse.

Applicering: Bra formula för att vara ett Graffiti-lack. Ett lager som krackelerar snyggt och givetvis torkar fort.

 

English:

Happy Easter all of you! Today I’ll show you a crackle polish that I actually like. Yellow and fun and very cool over Lighthouse. This combo is my favorite so far with crackle.

Application: Good formula and of course fast dry time.

 

 

12 reaktioner på ”IsaDora Graffiti – Yellow Crew över Lighthouse

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

