Zoya – Gwin

Kollektion: Reverie Collection, Våren 2010

Jag var i behov av en glad färg och då kändes Gwin som ett bra val. Hon kom med Reverie-kollektionen där Adina var stjärnan. Jag äger bara detta och Adina men vill gärna ha Happi, Lana och Reece också.

Jag kan tyvärr inte göra Gwin rättvisa. Bilderna blev sådär och appliceringen blev sådär. Det är inte lackets fel, det var jag som slarvade. Lacket är verkligen härligt men utan att vara spektakulärt. Det är korallorange med skimmer i guld eler gult. Scrangie skrev att det fanns något grönt där också. Jag såg tyvärr inte det men så var solen bakom molnen. Kanske hade det här kommit mer till sin rätt i solen? Det är hur som helst ett perfekt vår- och sommarlack och jag tycker om det.

Applicering: Bra formula, kanske lite, lite rinnig. Tre lager blev bäst och torktiden var snabb.

 

English:

Reverie Collection, Spring 2010

This is a happy color! Just what I needed now. Orange coral with shimmer in gold/yellow. Very suitable for spring and summer. I couldn’t do this polish justice. I’m not satisfied with the pictures or the application but I’ll show you anyway. I have Adina, the star in this collection, already, but now I need Happi, Lana and Reece too.

Application: A little bit runny but nothing to worry about. Otherwise, good formula, three coats and good dry time.

 

 

11 reaktioner på ”Zoya – Gwin

  1. Ett sånt där härligt lack som man blir glad av att titta på :) Jag har precis beställt mina första Zoya, ska bli kul att testa.

  2. Hmm, jag borde kanske skaffa det här, trots allt..
    Gillar inte orange så mycket, men den är ju fin och älskar mina andra Reverie-lack!
    Köp Reece, den är underbar!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

