Deborah Lippman från Nailmail = Lycka

Publicerat: 25 april, 2012 i Inköp

Mina allra första Deborah Lippman kom i brevlådan i måndags från Nailmail. Mitt första intryck var att de såg så mycket finare ut än jag hade föreställt mig. Jag är så sugen på att gå på de där men har så många lack jag borde gå på att jag inte vet vart jag ska börja. Nåja. Det ska nog finnas tid för dessa också.

English: I have at last got my first Deborah Lippman polishes. They look so gorgeous and I can’t wait to try them on.

Across The Universe och Bad Romance.

Mermaid’s Dream och Glitter In The Air.

Kommentarer
  1. roxcat skriver:

    De ser riktigt läckra ut! Jag har inte skaffat några lack från det här märket ännu, men jag blir bara mer och mer sugen.

    • clawsincolor skriver:

      Jag var lite osäker då de är så dyra men det var ändå bra pris via Nailmail så jag slog till. De är gudomliga i flaskan. Blir det sol i helgen ska något av dessa testas. :)

  2. Emma skriver:

    Älskar DL!

  3. Veronica skriver:

    Åh! Jag köpte också Mermaid’s dream och har det på naglarna nu! Det är så sjukt fint! Mina andra två blev tyvärr restade men jag ser fram emot att få hem dem :-D

  4. Linda skriver:

    Så hemskt fina de ser ut :)

  5. Nailtastic skriver:

    Åh, jag vill se Mermaid’s Dream!!

  6. Åh vad vackra. Jag har blivit så himla sugen på glitterlack nu, så jag vet inte vad jag ska ta mig till.

    • clawsincolor skriver:

      Hihi. Jag har lite för många glitterlack i samlingen just nu. Jag har börjat bli krämgalen och äger väldigt få krämisar. Vet inte varför jag hela tiden beställer hem glitter.

  7. Jenna skriver:

    Fina! Äger alla tre förutom Mermaids Dream — swatcha den först! :D

  8. Lacklycka skriver:

    Mermaids Dream vill jag också se! Ser fantastiskt fin ut i flaskan :)

  9. Honi skriver:

    Åh så vackra hela bunten, speciellt gillar jag mermaids dream :)

  10. Hanna-chan skriver:

    Den där ”Glitter in the air” såg ju nästan för fin ut för att finnas… OwO

Hej! Jag älskar kommentarer från mina läsare och för enkelhetens skull svarar jag även här. :) Ha en härlig dag!

