Depend – 227

Publicerat: 29 april, 2012 i Depend, Glass flecks, Green, Naglar

Kollektion: Vårkollektionen, 2011

Inköpsställe: Ica Maxi, Borås

Nu blir det lite mycket Depend på en gång men jag lackade med detta innan magnetlacken dök upp och ni vet ju att jag inte kunde låta bli de där lacken. Depend 227 kom förra våren, tror jag. Jag älskar färgen. Helt underbar verkligen. I lacket finns även glassflecks. Det är fullständigt omöjligt att fånga färgen med kameran. OMÖJLIGT. Det blir som vanligt alldeles för blått. Jag har försökt grejsa med inställningarna för att få fram den rätta färgen men det är fortfarande för blått. Jag kan inte riktigt beskriva färgen. Den är väldigt grön men inte ärtgrönsgrön om ni förstår jag vad jag menar. Om den finns kvar, köp den och se själva hur snyggt det är. :)

Applicering: Perfekt formula som täcker med två lager. Torktiden är även den bra.

English:

Spring Collection, Spring 2011

Depend again. I had this on my nails last week and I love the color. There are also glassflecks in this polish and it’s so cool. Impossible to capture the correct shade with the camera, though. It gets too blue. I tried to correct the color afterwards but it’s still not accurate. It’s much more green irl.

Application: Two perfect coats. Good dry time.

Kommentarer
  1. Nailtastic skriver:

    Det är verkligen en underbar färg, så glad och somrig!

  2. Lela skriver:

    Mycket mycket snyggare på naglarna är på flaskan:)

  3. Linda skriver:

    Jag tror jag har detta lack någonstans hemma i min samling :) måste kollas upp :)

  4. sparris skriver:

    Oj du, den här hade jag missat totalt. Dags att gå ut och leta för jag tyckte det var väldigt fint!

Hej! Jag älskar kommentarer från mina läsare och för enkelhetens skull svarar jag även här. :) Ha en härlig dag!

