Depend – 2032 Denim Blue

Kollektion: Holographic, Våren 2012

Äntligen har jag testat mig igenom Depends holokollektion. *klappar mig själv på axeln* Det tog bara ett år. :)

Jag avslutar med en snygging, Denim Blue och är samtidigt med och firar Kerstin’s Holofredag. Det här är nog en av favoriterna ur kollektionen. Det är en jättefin blå nyans och denim är en bra beskrivning. Holoeffekten är inte in your face på något sätt men syns ändå tydligt. Idag missade jag solen helt eftersom jag åkte till gymmet före jag lackade naglarna som vanligt. Hoppas att solen dyker upp imorgon (läs; idag) så att jag får se hur detta ter sig då.

Applicering: Tre rejäla lager ger täckning. Torktiden är normal.

 

English: 

Holographic Collection, Spring 2012

I have finally tried all polishes in the Holographic collection. It only took a year.

The last one to be tested is Denim Blue, probably one of my favorites in the collection. The color is beautiful and looks actually like denim. It has not the best holo effect but it’s absolutely ok. I hope the sun shines today because I would like to see this in sun light. A almost forgot, I also celebrate Kerstin’s holo friday.

Application: Three thick coats. Normal dry time.

 

Depend - 2032 Denim Blue 04

Depend - 2032 Denim Blue 05

Depend - 2032 Denim Blue 07

Depend - 2032 Denim Blue 08

Depend - 2032 Denim Blue 09

Depend - 2032 Denim Blue 03

18 reaktioner på ”Depend – 2032 Denim Blue

  1. Det låter ju inte som världens prestation men faktum är att jag nog bara testat hälften av dem så du är långt före mig:) det kom så många fantastiska holon i samma veva som Depend släppte sina så de kom i skymundan. Kan ju diskuteras om jag behövde alla men det kändes så då och det är lite kul att ha dem trots allt. Denim Blue är en av mina favoriter från kollektionen och tror även att det var det lacket jag testade först…

    • Ja, hjälp så många fina lack det har släppts bara det senaste året. Man blir alldeles rådvill. Jag behövde nog inte alla Depend heller men är man samlare så är man. :) Denim Blue är verkligen superfin.

  2. Har fortfarande tre eller fyra kvar därifrån att testa… Kommer så mycket annat nytt roligt hela tiden. Fina bilder som vanligt här hos dig:)

  3. Det där var ju otroligt snyggt! Går det fortfarande att få tag på eller är Depend ett sånt där märke där varje ny kollektion innebär att den gamla ryker från hyllorna?

    Hej förresten! Jag är inte nån ny läsare (har läst din blogg länge), men jag tror att det är första gången jag kommenterar! Gillar din blogg jättemycket, tycker att den är så lugn och behaglig och snygg. Älskar dina swatches!

  4. Det här var och är fortfarande min favorit ur kollektionen.Det var också den enda jag köpte,men jag gav bort den otestad till en kompis. Hon älskar den och jag förstår henne,men jag ångrar ändå inte att jag gav bort den,den kom till ett bra hem :-D

    • Va? Gav bort? Knasboll! ;) Jag har det fortfarande på naglarna och jag har inte tröttnat än. Nu ska jag diska, sen åker det bort till fördel för något knalligare. :)

  5. Gah! Jag har saknat dina snygga klor! Jag äger inte ett enda av Depends holosar, och nu ångrar jag mig såklart… och detta var särskilt suktande att se eftersom jag har en blå fas.

  6. I think this one really needs a sunshine picture as the holo effect can’t really be seen in these pictures, unfortunately. However, if the sun refuses to shine, I guess there is little you can do!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

