OPI – Catherine The Grape

Kollektion: Russian Collection, Hösten 2007

Ibland är det skönt att plocka fram något som inte är någon nyhet. Catherine The Grape skaffade jag mig ganska nyligen men det har många år på nacken. När jag märkte att det började bli svårt att få tag på fick jag panik och akutbeställde. Det var tur. Det här är ett himla vackert lack och jag trivdes så med att bära detta.

Det är ett dammigt plommonfärgat skimmerlack och det ser ut att vara skimmer även i guld. Otroligt läckert. Det känns även unikt för jag kan inte komma på ett enda lack i min samling som ser ut som detta.

Applicering: Mycket lättlackat. Det täcker med två lager och det torkar snabbt.

 

English:

Russian Collection, Fall 2007

Sometimes it feels good to pick something up that’s not news. Catherine The Grape is an oldie but a beautiful classic that everyone should own. I don’t know if it’s still easy to find it but I recommend that you try to look for it.

This is so gorgeous and has a dusty plum shade with shimmer in…gold? Unique and I don’t have anything like it in my stash.

Application: Good formula, two coats and fast dry time.

 

OPI - Catherine The Grape 03

OPI - Catherine The Grape 04

OPI - Catherine The Grape 05

OPI - Catherine The Grape 06

OPI - Catherine The Grape 07

OPI - Catherine The Grape 08

OPI - Catherine The Grape 10

 

12 reaktioner på ”OPI – Catherine The Grape

  1. Ping: OPI – I Knead Sour-Dough | ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

