China Glaze – Electrify

Publicerat: 19 april, 2012 i China Glaze, Glitter och glam, Gold, Naglar, Red

Kollektion: Hunger Games Capitol Colours Collection, Våren 2012

Inköpsställe: Head2Toe Beauty

Hoppsan! Det här trodde jag inte skulle bli så eldigt som det blev på naglarna. Jag var beredd på att det väldigt gultonade guldglittret skulle som ut som en katastrof på mig. Det här var ju faktiskt fräckt. Massa guldigt glitter med lite större glitter i rött. Resultatet är gnistrande och hett. Snyggare än jag kunde ana. Däremot var det en rätt tråkig upplevelse att ta bort detta men det kunde väl vem som helst räkna ut med. :)

Applicering: Skaka flaskan ordentligt, sen ska det inte vara några problem att få det täckande med tre lager. Torktiden är bra.

English:

Hunger Games Capitol Colours Collection, Spring 2012

Wohoo, this one is cool. I was a bit surprised that this was so hot. The nails are on fire and they sparkle like no tomorrow. The red bigger glitter in the gold makes this different and nicer than I thought.

Application: Three coats, good formula and good dry time as well.

 

I am so sorry, this isn’t metal at all but this one brings back memories and it’s a great tune for being a eurohit from the 90′s. What I have red Leila K isn’t in the best shape anymore. :/

 

Kommentarer
  1. Lackycorner skriver:

    Snyggt, men jag undviker sånna här lack eftersom jag hatar att plocka bort dom :(

  2. Honi skriver:

    Mycket läckert, neeeeed!

  3. Linda skriver:

    Men så snyggt det var :)

  4. vildanaglar2012 skriver:

    Jag blir mer och mer förtjust i lacket, tror nästan jag måste köpa ett:-)

  5. brilliantnail skriver:

    Jag är upp över öronen förtjust i Electrify! Det är verkligen ett grymt läckert och effektfullt lack!

  6. roxcat skriver:

    Det här ser riktigt läckert ut faktiskt! Men jag vet forfarande inte om det är värt plågan att ta bort det sedan.. =)

  7. sminkan skriver:

    Glitter! Vilken blingig historia! Fint men väldigt ”mycket”.

  8. Nailtastic skriver:

    Otroligt snyggt på dig! Och dina bilder är lika bra som alltid.

  9. Annie skriver:

    ooh så tjusigt!

  10. Lela skriver:

    Det är så snyggt, fastnade oxå mer för det än vad jag hade förväntat mig:) Borttagningen däremot var för jäklig, håller med dig även där.

Hej! Jag älskar kommentarer från mina läsare och för enkelhetens skull svarar jag även här. :) Ha en härlig dag!

