Zoya – Zuza

Kollektion: Surf Collection, Sommaren 2012
Inköpsställe: eBay-säljaren donttakemyprecious

Egentligen var jag galet sugen på att testa ett lack ur Summer Neons men bestämde mig för ett Zoya då det var längesedan. Zuza är det grönturkosa foillacket ur Surf-kollektionen och det är verkligen somrigt och härligt. Skimret i flaskan ser ut att vara i silver men på något vis blir ögat lurat att tro att det är guldskimmer på nageln. Lacket får en varm ton och färgen är otroligt vacker. Bilderna visar lacket mer blåtonat än vad det är samt att det ser lite platt ut på bilderna. Det är det inte irl, kan jag lova. 🙂

Applicering: Två lager som är trevliga att lacka med. Ok torktid.

 

English:

Surf Collection, Summer 2012

This is for sure a happy and summery color. Green turquoise  with foil finish. It almost looks like there are golden shimmer in the polish. It looks warm and colorful and I like this a lot.

Application: Two coats and good formula. Ok dry time.

 

 

11 reaktioner på ”Zoya – Zuza

  1. Ping: Zoya Surf Collection Summer 2012 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

