China Glaze – Surfin´ For Boys

Kollektion: Summer Neons, Sommaren 2012
Inköpsställe: eBay-säljaren Beauty Supply and More

Shit! Ytterligare ett lack ur Summer Neons som man måste ha. Detta bar jag igår, på midsommarafton och det var ett bra val. Hjälp, så fint och helt omöjligt att missa. Det är någon blandning av lysorange och korall där skimret går i rosa. Jag älskar det verkligen. Kan inte sluta titta på naglarna och varenda gång jag sneglar på dom blir jag alldeles glad.

Jag fotade idag, därav aningens tipwear. Vill knappt lacka om idag men eftersom jag har så många fina, otestade lack här hemma så är det lika bra att köra på. 🙂

Applicering: Nu har jag fått kläm på formulan. Två lager som flyter ut fint och bra och den här gången torkade det himla fort. Jag kan bara rekommendera dessa lacken. Använder alltid topplack och speciellt på neoner då jag älskar när det både lyser och glänser.

 

English:

Summer Neons, Sommaren 2012

Oh my, another stunner from this collection. This is maybe even better than Pink Plumera. Glowy orange that look coral in some angles and shimmer in pink. Just amazing and I can’t avoid looking at my nails. You need this too. 🙂

Application: Now I get this formula. It’s kind of great to paint with. Two coats and good dry time. Of course I used top coat over this. Love neons that shine.

 

 

12 reaktioner på ”China Glaze – Surfin´ For Boys

  1. Jag har visserligen bara swatchat på hjul men de är väldigt vackra alla jag köpte. Eller, vackra och vackra förresten 🙂

  2. Verkligen fint!…Och det här beställde inte jag…:-( Men på naglarna just nu har jag det lila/rosa Beach cruise-R och det är också alldeles fantastiskt! Ytterligare tre väntar på att testas, ska bli spännande om jag faller lika hårt för dem.

  3. Ping: China Glaze Summer Neons Summer 2012 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

