När man googlar runt…

…kan man hitta intressanta nyheter. Jag brukar inte posta kollektionsbilder men råkade hitta denna när jag googlade och då kan man ju inte låta bli att dela med sig. China Glaze kommer med en kollektion lagom till Halloween även i år och visst ser det ut att finnas någon godbit där?

English:

Look what China Glaze has for us Halloween 2012. Well, I know it’s a bit early but don’t we just love pictures of upcoming collections?

  • Roguish Red
  • Glitter Goblin
  • Make a Spectacle
  • Cast a Spell
  • Bizzare Blurple
  • Immortal

Jag hittade denna information här.

14 reaktioner på ”När man googlar runt…

  1. Alltid kul att se vad som komma skall 🙂 Lär säkert snappa upp det gröna iaf, om inte fler.
    …Är det bara jag eller ser lacket längst ut till höger precis ut som Luxe & Lush som kom i Hunger Games kollektionen? :S

  2. Jag har svårt att se vad det gröna skulle kunna vara. Är det ett glitter eller skimmer? Det kanske är det som är glitter goblin. Ser väldigt intressant ut 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

