Orly – Feel The Vibe

I torsdags när jag kom hem väntade Orly’s sommarkollektion på mig. Mitt första riktiga pressutskick och jag blev så glad att jag sprang ut till min sambo, som stod ute i trädgården och arbetade, och gapade; Titta vad jag har fått! Titta! 😀 Jag kände mig ungefär som fem år och att tomten precis varit och lämnat en strumpa på julaftons morgon. Jag ska försöka testa dessa så fort jag kan.

English: Last week I was so lucky to get the whole Orly summer collection for review. I will swatch these as soon as I can. I especially love the neons.

 

9 reaktioner på ”Orly – Feel The Vibe

  1. Jag hade gjort precis likadant! Kul att det dessutom var en kollektion där alla färgerna faktiskt verkar riktigt bra. Jag är väldigt nyfiken på After the party (har jag för mig att den mörka heter).

  2. Grattis! Vad roligt 🙂 Ser fram emot många fina bilder. Hur bär man sig åt för att få ett sånt? (antar att man egentligen inte gör nåt speciellt mer än att blogga röven av sig, men jag måste ju fråga 😉

    • Jag har också altid undrat hur man bär sig åt. Jag har verkligen försökt att inte ge upp bloggandet. Jag har faktiskt själv kontaktat IsaDora, Depend och OPI. Alla var ointresserade av pressutskick och menade på att deras lista redan var full. Men så dök det upp ett mail från ett helt annat håll med en förfrågan ang. Orly. Då var jag ju inte sen med att tacka ja. 🙂 Givetvis bloggar jag inte för att få lack gratis men om det väl händer så är det ju himla tacksamt. 🙂

      • Jamen precis! Det är ju liksom en rolig bonus. Men det är väl bara att fortsätta blogga å hoppas på lite tur 🙂 Tack för svaret!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

