Nya lack till mig

Jag beställde Don’t Touch My Tutu! och Pirouette My Whistle på eBay för någon vecka sedan. När paketet dök upp kan man väl säga att jag märkte att det fanns nagellack i brevlådan. Det luktade oroväckande mycket nagellack om det där paketet och när jag öppnade det där stackars vadderade kuvertet var det fyllt med Pirouette My Whistle. Alltså, vitt glitterlack i hela paketet och även korken på Don’t Touch My Tutu! Crap, också, tänkte jag och mailade säljaren. Säljaren ville genast ersätta mig med ett nytt lack men just PMW var slut så jag valde istället My Pointe Exactly. Bra av säljaren men synd att jag inte kunnat få tag på glitterlacket. Ska beställa det på nytt ganska snart.

English:

I ordered two OPI from New York City Ballet Collection. When I got my delivery Pirouette My Whistle was broken and the seller didn’t have the polish in stock. I chose My Pointe Exactly instead but I will try to order the glitter once again.

Don’t Touch My Tutu!, My Pointe Exactly

En reaktion på ”Nya lack till mig

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

