Orly – Glowstick (over white)

Jag ville verkligen unna Glowstick ett ordentligt försök så jag testade detta över vitt istället. Mycket bättre. Två lager räcker. Färgen poppar verkligen och blir mycket klarare. Älsk! 🙂

English: 

I had to try Glowstick over white and isn’t this so much better? I only have two coats of Glowstick here.

 

 

27 reaktioner på ”Orly – Glowstick (over white)

  1. Det var bra innan, men med vitt under är det ett kanonlack. Kul att läsa om dig i Nailmailbladet förresten 🙂

    • Vitt är verkligen att rekommendera. Det är skönt att slippa måla med tusen lager och sen blir färgen snyggare över vitt. Det var riktigt kul att få vara med i bladet. 🙂

  2. Vilken extrem skillnad det var mellan att bära det på egen hand och över vitt! Den första varianten gillade jag inte alls, men det här var ju skitsnyggt.

  3. Wow, that’s bright! In another post you said your nails were uneven – but to me they look wonderfully smooth – I wish mine were as nice!

  4. Ping: Orly Feel The Vibe Collection Summer 2012 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

