Diamond Cosmetics – Hypnotic

Kollektion: Winter 2010
Inköpsställe: Nailmail

Mitt sista otestade Diamond Cosmetics fick se dagens ljus i förrgår och jag bar det hela gårdagen och trivdes. Även om det är en lite murrigare färg så funkade det bra en sommardag. Jag skulle vilja säga att det är ett jadegrönt skimmerlack med mycket blå toner. Så himla fint på naglarna. Jag måste skaffa fler Diamond Cosmetics. Märket gör mig aldrig besviken. Som vanligt vill det bli för blått på bilderna så vissa har jag försökt grejsa med lite. Ser himla skumt ut när de är så gultonade.

Applicering: Två lager och perfekt formula som alltid. Torktiden var snabb.

 

English:

Winter 2010 Collection

What a lovely shade. Jade with shimmer and it leans a bit towards blue. It’s a dark color but even if it’s summertime I love it. So deep. It looks perfect on the nails.

Application: Perfect formula, two coats and good dry time.

 

 

 

12 reaktioner på ”Diamond Cosmetics – Hypnotic

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

