Nya lack till otestat-högen

Som att jag behöver mer lack just nu. Jaja, det går ju inte att låta bli att handla.

I have bought some more polishes…again…

Resten av Summer Neons; Flirty Tankini, Hang-Ten Toes

Ride The Waves, Under The Boardwalk

De två holografiska lacken jag saknade ur Holographic hittade jag till slut på Maxi i Borås.
2028 Heather Pink, 2026 Sand Grey

Nfu Oh från Nailmail i Juni.
49 och 47

Svart och grönt jellylack; JS01, JS34
Jag köpte även ett blått foillack som mamma fick i present och en Cuticle Remover.

Två China Glaze på Kicks Rea där jag även hittade Moonlight.
Skate Night, Urban-Night

Tre lack för 99 kr på Gina Tricot.
68 Pretty sweet
48 Diva
52 Azure blue

Sådär, då fick jag med det. 🙂

12 reaktioner på ”Nya lack till otestat-högen

    • Det fanns inte många kvar men några godbitar fanns till mig. 🙂 Kul att jag hittade ett Retro Diva-lack. Vill gärna ha hela den kollektionen men har bara tre lack hittills.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

