L.A. Girl Glitter Addict – Inspire

Inköpsställe: Cherry Culture

Jag visade ju Pelican Gray i torsdags och hade tänkt att visa Inspire i fredags eller igår men jag hann inte. I fredags hade jag en vän här på kvällen som ville ha lite nagelackskurs. Det är väl klart att man ställer upp. Jag tipsade om vilka produkter som är bra, vilka märken som har bäst lack och vilka shoppar som gör en ruinerad. 🙂

Även igår hade vi besök och vi bjöd på grillade revben. Det finns nog inget godare än ”hemmagjorda” revben. Gjorde en grillgojs på massa färsk ingefära, riven gul lök och tomatpuré. Slängde i massvis med kryddor och det blev så jäkla mumsigt. Därför har jag inte riktigt hunnit med mina klor men idag ska det lackas.

Nu ska jag äntligen visa Inspire. Min tanke med detta var att göra en jelly sandwich så även denna manikyr är tillfällig men inte mindre vacker för det. Sedan Anne visade Inspire över svart har jag varit sugen på att testa lacket. Efter att jellymackor har blivit lite av en trendmanikyr har jag blivit riktigt hooked på det. Älskar hur det ser ut på nageln. Så…först visar jag hur Inspire ser ut över Pelican Gray men i ett inlägg senare ska jag visa mackresultatet. 🙂

Jag har använt ett lager men borde inte ha öst över glitter utan borde ha skrapat av lite mer på flaskan innan jag applicerade. Jag tycker det är snyggare med mindre glitter som layering.

Glittret har större hexagonaler och mindre glitter i någon typ av ros-rosa färg och basen är klar. Väldigt snyggt och annorlunda.

 

English:

Today I’m gonna show you layering with L.A. Girl Glitter Addict Inspire, a rose colored glitter with hexagonals and small glitters in a clear base. I used Pelican Gray as base but my thought was not to wear this as a manicure, my thought was to do a jelly sandwich which I’m gonna show you later. 🙂

I really love this glitter, it’s unique and very beautiful.

 

 

5 reaktioner på ”L.A. Girl Glitter Addict – Inspire

  1. Ping: My Pointe Exactly jelly sandwich « ClawsInColor

  2. Nagelkurs? Det tycker jag du borde dela med dig av! Det är så intressant att se vilka rutiner, produkter och sånt som andra har. Dessutom är det spännande att se om man själv kanske kan tänkas ta efter och lära sig något nytt!

    • Kurs och kurs. Jag visade hur jag sköter mina naglar typ, Men har faktiskt funderingar på att göra ett inlägg om mina rutiner. Det kanske hjälper någon. (som om jag har världens bästa rutiner, haha)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

