My Pointe Exactly jelly sandwich

Här kommer mackan jag babblat om i de två tidigare inläggen. Jag tyckte det blev en riktigt mysig manikyr till slut. Med Pelican Gray som bas, Inspire i mitten och OPI My Pointe Exactly överst, ett grått jellylack som släpptes med NYC Ballet Soft Shades kollektionen. Jag kanske t.o.m. kunde ha använt två lager av jellylacket men det får jag testa en annan gång för nu är det borta och ersatt av något annat. Älskar lack som är användbara på olika sätt.

English:

Here’s the jelly sandwich I’ve been talking about. I’ve used Pelican Gray as base, Inspire in the middle and one coat of OPI My Pointe Exactly on top. My Pointe Exactly is part of NYC Ballet Soft Shades Collection that was released this spring. It’s a light grey jelly and perfect for sandwiches. I think this looks soft and nice.

 

 

18 reaktioner på ”My Pointe Exactly jelly sandwich

  1. Det här blev ju riktigt snyggt! Varianten som inte var en macka var jag inte alls förtjust i, så det är kul att se hur annorlunda jag tycker om den här manikyren!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

