Zoya – Myrta

Kollektion: Surf Collection, Sommaren 2012
Inköpsställe: eBay-säljaren donttakemyprecious

Sista lacket ut att testas ur Surf-kollektionen blev Myrta, ett foillack i en korallig, somrig färg. Jag var säker på att detta skulle bli favoriten men se där hade jag fel. Myrta är jättefint men det känns som att jag har sett nyansen tidigare. Det är fint och somrigt, som sagt men det hamnar kanske på tredje plats i kollektionen. Bilderna i sol visar färgen mest korrekt men man skulle nog kunna säga att färgen är en blandning mellan inomhusbilderna och utomhusbilderna. 🙂

Applicering: Två trevliga lager och snabb torktid. Har absolut inget att klaga på här.

English:

Surf Collection, Summer 2012

The last one out of Surf Collection is Myrta. Myrta has a foilfinish and the color is a beautiful coral. Perfect for spring and summer. I thought that Myrta would end up as my favorite in this collection but it didn’t. I think it has the third place or something. The color is somewhat similar to many polishes I’ve seen before but it’s still very beautiful.

Application: Two perfect coats that dries fast. Nothing to complain about there.

 

 

13 reaktioner på ”Zoya – Myrta

  1. Myrta är det jag har kvar från Surf kollektionen också. Det är väldigt vackert, men jag tror inte att det hamnar högst på min lista av dom här lacken heller.

  2. Ping: Zoya Surf Collection Summer 2012 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

