Zoya Surf Collection Summer 2012

Det händer inte ofta men det händer ibland. Jag har testat en hel kollektion och kan nu göra en sammanfattning. Surfkollektionen från Zoya innhåller enbart fina lack och jag är glad att jag har alla. Formulan har varit bra, finishen och färgerna har varit fina. Sparkle är fortfarande favoriten av Zoyas sommarkollektioner men Surf är inte illa pinkad den heller.

Har du inte skaffat några lack ur kollektionen än har du chansen att beställa Zoya via Nailmail denna månaden.

 

English:

Sometimes it happens. I have swatched a whole collection and can show you all the shades in one post. I really like this collection. All shades are beautiful, the finish is great and the formula is perfect. I still think that Sparkle Collection is the best summer collection from Zoya but I really love Surf too.

 

Kimber

Meg

Zuza

Myrta

Rory

Carly

9 reaktioner på ”Zoya Surf Collection Summer 2012

  1. Alltså, jag känner faktiskt inte något större sug efter något av dessa!
    Fast dina foton är superbra… Carly och Zuza är favoriterna, men hoppas nog dem och sparar mina ytterst få slantar till Ch.Gl. Safari-lack istället ^^

  2. Ibland kan jag påstå att Zoya faktiskt är mitt favoritmärke (fast egentligen inte, för det är för svårt att bara ha ett favoritmärke!), och så har jag inte ett enda ur den här kollektionen. Knasigt.

    Kimber ser verkligen skitfin ut på dig!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

