Orly – Beach Cruiser

Kollektion: Feel The Vibe, Sommaren 2012
Utskickat för recension

Sminkan visade fina Skinny Dip tidigare idag så då tänkte jag visa ett annat lack ur samma kollektion. Har själv kvar Skinny Dip att testa och det ser jag fram emot. Jag kände för rosa idag så då åkte Beach Cruiser fram. Herregud, det här är verkligen rosa. Och underbart. Och rosa. 🙂 Den här typen av rosa är så klädsam. Kan inte tänka mig att det finns någon som inte passar i nyansen. Mesrosa är ju inget jag brukar falla för men när rosa blir lysande då faller jag pladask.

Det är ett krämlack och det är en lite mörkare nyans av neonrosa. I löv it helt enkelt.

Applicering: Helt ok att måla med. Jag tyckte konsistensen var lagom. Under tiden man målar ser det ut att bli lite ränder i lacket men det jämnar ut sig och efter tre lager ser det finfint ut. Torktiden var normal.

 

English:

Feel The Vibe Collection, Summer 2012

This is a gorgeous neon pink creme and I just love it. A little darker than the usual neon pink shade and it looks so good on. I couldn’t imagine anyone who wont look good in this shade.

Application: Ok formula. When you apply this it looks like it gets streaky but after a while it looks perfect. Three coats and ok dry time.

 

 

 

19 reaktioner på ”Orly – Beach Cruiser

  1. Ping: Orly Feel The Vibe Collection Summer 2012 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

