Tillskott

Så där, nu är jag tillbaka. Har varit i Malmö/Köpenhamn och ätit gott, strosat och haft det skönt. Försökte hinna förbereda för inlägg men tyvärr fick jag inte tid över till det. Jag har bara kört förbi Malmö tidigare, aldrig spenderat tid där så vi bokade två nätter för att se lite av staden. Det var lite för lite tid, tycker jag. Vi åkte över till Köpenhamn som jag givetvis tycker är en underbar stad men vi borde kanske ha stannat i Malmö. Jag åker gärna tillbaka och vill gärna åka till Falsterbo nästa gång. 🙂 Själva Malmö stad var riktigt mysig.

Nu tänkte jag att jag skulle visa några nya lack. Jag beställde två Rescue Beauty Lounge när Nailmail hade det och Del Sol som märke förra månaden. De är ju ganska dyra så det blev ”bara” två. Beställde först Look Rich Be Cheap, men det utgick precis och det är suuurt. Dessa två lack blev det till slut.

English: I have bought some new polishes. Just look at the pictures here below.

 

Locavore, Halcyon

Jag gjorde även en beställning på Transdesign tillsammans med en vän. Beställde även överlack till mamma och en annan kär vän. Till mig blev det ett China Glaze överlack och flaskorna på bilden.

Color Club – Alter Ego, ChG – Jungle Queen, ChG – Flying Dragon

Lipgloss Bitch tipsade för ett litet tag sedan om CND’s nagelolja SolarOil . Jag har precis tömt Scratch Nails Nail Food och kände inte för att punga ut med 250 spänn igen just nu så jag testade att beställa denna. 🙂

CND SolarOil

16 reaktioner på ”Tillskott

  1. Välkommen tillbaka! Jag är ju från Malmö och kan inte vara objektiv, men roligt att höra vad folk tycker om stan. Nu vet jag inte vad du hann, men nästa gång du är där måste du testa restaurang Bastard! 🙂

    Testa Flying dragon! Jag tycker färgen och det blå glittret är såå snyggt, formulan något knepig.

    Roligt att du är tillbaka igen, diggar din blogg skarpt! 🙂

    • Jag kan ju tänka mig att åka tillbaka så jag ska försöka lägga Bastard på minnet.

      Flying Dragon vet jag inte varför jag inte köpt tidigare. Ser hur coolt ut som helst.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

