NYX Advanced Salon Formula – Be Jeweled

Inköpsställe: Cherry Culture

Det här var minsann en läckerbit. Tealblå bas som skulle kunna vara jelly men jag är osäker. Det är späckat, alltså fullkomligt späckat med glitter i guld, grönt och blått. Färgmässigt känns det som att detta är likt bl.a Zoya Charla men finishen är helt annorlunda så de är inga dupes. Det här är galet i solen men den var bara framme en kortis idag så jag hann inte fota då.

Applicering: Perfekt formula och superbra pensel. Lite bredare än t.ex. China Glaze’s pensel men inte så bred som OPI-penseln. Två lager räcker men jag har tre på bilderna. Torktiden är lite seg men ok.

 

English:

This is a stunner. Teal jelly base packed with glitter in gold, green and blue. It sparkles like crazy in the sun and it’s just amazing. Colorwise it’s similar to Zoya Charla for example. The finishes is different so they are not dupes. This one could be more sparkly if that’s even possible.

Application: Perfect formula and I’m fond of the brush. Two coats is enough but I have three in the pictures. The dry time is a little long.

 

 

 

18 reaktioner på ”NYX Advanced Salon Formula – Be Jeweled

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

