Men det här behövde jag väl inte?

Beställer nog fler lack än jag hinner använda men vad ska man göra? I alla fall…när vi var i Köpenhamn besökte jag Sephora. Vilken godisbutik för skönhetsjunkies. Jag fick en låsning när jag såg allt gotte att jag inte kunde bestämma mig för vad jag skulle köpa. Det fanns så många fina skuggor men det slutade med att jag bara köpte ett lack med blålila flakes. Något sådant har jag inte sedan tidigare så det ska bli kul att testa.

 Sephora – Twinkle Twinkle

En liten sväng till Gina Tricot resulterade i tre nya flaskor.

Rockstar, Alexis, Wicked Green

Sedan fick jag äntligen tummen ur och beställde Milanis hololack från Cherry Culture. Slängde med ett grönt lack från NYX och ett glitterlack från L.A. Girl.

NYX – Enchanted Forest, L.A. Girl Glitter Addict – Flamboyant
Milani: Hi-Res, Hi-Tech, HD, 3D, Cyberspace, Digital

English: New polishes that I’m not sure I need, really. 🙂

10 reaktioner på ”Men det här behövde jag väl inte?

  1. Med tanke på hur lycklig man blir av att öppna nagellackspaket så borde man ju egentligen shoppa ännu mer? Det är ju värsta hälsokuren! Jag är nyfiken på Flamboyant, övervägde att lägga en CC-beställning med bl.a den, men insåg att det får vänta. Plånboken sätter stopp.

    • Plånboken styr verkligen lite för mycket. Men jag behöver ta det lite lugnt med inköpen just nu så att jag hinner ifatt. Att det är en hälsokur med paket kan jag bara hålla med om.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

