Åker till IKEA…

…och köper mig en ny Helmer. Jippi.

Och vet ni vad…jag räknade mina otestade China Glaze. Det blev 42 stycken. 42 stycken otestade China Glaze! o_O Borde nog vänta med att beställa Bohemian tills vidare…eller?

Ja, alltså, det var bara China Glaze. Det finns andra märken i min samling som är otestade och jag har inte vågat räkna resten.

Och idag hinner jag nog inte lacka om bara för att jag måste skaffa en ny möbel för att förvara alla lack i. Ironiskt?

Ha en go dag alla nagellacksnördar! 🙂

 

English!

Today I’m going to IKEA to get a new Helmer to my stash. Yäy!

 

16 reaktioner på ”Åker till IKEA…

  1. Hahaha! Ja det är galet, men jag har iaf aldrig påstått att den här hobbyn är särskilt vettig 😉
    Fast jösses så många otestade du har! Jag kan ta hand om några om du känner dig stressad över det!

  2. Oj, jag har 52 otestade lack allt som allt. Jag hade flyttorgier igår, alla hololack har flyttat till en egen Helmer nu och lämnat plats till mer nagellack i de lådor de trängdes innan.
    Uppdaterade min spread sheet också. behöver egentligen sortera om alla Helmerlådorna nu men jag orkar inte.

    Men det är kul med nagellack!

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

