China Glaze – Cha Cha Cha

Kollektion: Island Escape, Sommaren 2011

Jag känner mig tjatig men här kommer ytterligare ett sommarlack från China Glaze som är underbart. Att jag låtit Cha Cha Cha stå otestat på hyllan i över ett år är för mig en gåta. Det är tur att jag maxar China Glaze för då blir det av att jag använder lacken, äntligen. Cha Cha Cha har en underbar äppelgrön färg med skimmer i guld och det ser både aningens duokromt ut samt metalliskt. Läckert, tycker jag.

Applicering: Formulan är smidig, lagom tjock och täcker säkert på två lager men jag körde på tre. Aningens penseldrag men inget som stör. Normal torktid.

 

English:

Island Escape, Summer 2011

Another stunner from China Glaze, Cha Cha Cha. Beautiful apple green with shimmer in gold. Looks almost metallic and duochromic. Can’t understand how I could leave this polish on the untried shelf for so long.

Application: Good formula, three coats and normal dry time.

 

 

15 reaktioner på ”China Glaze – Cha Cha Cha

  1. Ping: China Glaze Island Escape Collection Summer 2011 « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

