China Glaze Summer Days Collection Summer 2009

Eftersom jag efter tre år har swatchat mig igenom en kollektion på hela sex lack är det väl dags för en sammanfattning? Bilderna lär det vara olika kvalitet på men jag kanske swatchar om några av lacken en dag. Det är verkligen en härlig och smaskig kollektion och jag gillar alla lacken. Färgerna är härliga och de innehåller glassflecks. Jag tror inte ens att jag kan utse en favorit så bilderna kommer i bokstavsordning.

English:

How about a post about an old collection from China Glaze? I have had three years to try all six shades. Finally I’m done. 🙂 The collection is so sparkly and colorful and I really like every singel one in this collection. I need to redo the swatches on some of the polishes. I’m not satisfied with the older pictures at all.

 

Cherry Pie

Grape Juice

Orange Marmalade

Raspberry Festival

Strawberry Fields

Watermelon Rind

14 reaktioner på ”China Glaze Summer Days Collection Summer 2009

  1. I own Watermelon Rind and Grape Juice from this collection and they are amongst my most beloved China Glazes. 🙂 You’ve taken such pretty shots of them! And I’m totally craving the rest of the collection as well… ♥

  2. Jag förstår inte vad jag tänkte när jag avfärdade den här kollektionen som tråkig när den kom. Jag har två av lacken, men tror jag behöver alla, utom möjligtvis Grape Juice.

    • Ja, det var skumt. Jag kommer ihåg att jag blev såld på kollektionen direkt men det tog lång tid innan jag hade skaffat allihop. Grape Juice är superfin så jag tror nog att du skulle gilla den också. 🙂

  3. Hahaha bra jobbat! ;D
    Det är ju en supermumsig kollektion!
    Vill ha alla, hälften fattas! Men jag har tydligen 1 år på mig 😉

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

