China Glaze Island Escape Collection Summer 2011

Här kommer ytterligare en sammanfattning på en sommarkollektion från China Glaze. Island Escape från förra sommaren var verkligen en superkollektion. Dessutom var det lagom antal lack i kollektionen. Det var en skön blandning mellan krämlack, skimmer och glassflecks och färgerna var underbara. Idag får ni se dom i turordning där jag börjar med att visa favoriten.

 

English:

Last year’s summer collection from China Glaze was really great, aswell. I like every single color and the mixture of creme, shimmer and glassflecks.

 

Blue Iguana

Señorita Bonita

Cha Cha Cha

108 Degrees

Electric Pineapple

Papaya Punch

10 reaktioner på ”China Glaze Island Escape Collection Summer 2011

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

