Zoya – Crystal

Kollektion: Flame Collection, Vintern 2010

Jag ska svara på era kommentarer så fort jag kan. Har hamnat lite efter men tar det så fort jag hinner. Har inte varit hemma så mycket i helgen. Igår var vi ute i bushen och cyklade. Vi tävlade i lag och cyklade ca 1,5 mil där vi under tiden skulle utföra uppdrag, svara på frågor samt hålla oss på en salongsberusad nivå. Det var himla skoj och vädret var perfekt. Idag är man inte purfärsk. :S Crystal var lacket som fick följa med på cykelturen.

Äntligen har jag alltså testat detta underbara lack. ABC-resan är nog bra för mig då jag ger mig på lack som jag dumt nog har väntat med att prova. Vad väntar man på liksom? Bättre tider? Crystal var precis så fint som jag hade hoppats på, om inte ännu bättre.

Det är ett blått foillack med massor av guldglitter eller om man ska kalla det för mindre flakes. Så himla fint. Jag älskade verkligen att bära Crystal. Det här är en blå favorit, helt klart.

Applicering: Lite skirt men lätt att måla med. Jag har tre lager på bilderna men det gör inget med fyra skulle jag tro. Ok torktid.

 

English:

Flame Collection, Winter 2010

It’s time for C in my ABC-trip and Crystal was the one I chose for that letter. Wow. I love this. It’s totally stunning. I love the combination of that blue foil and the small golden flakes. Just gorgeous and maybe a new blue favorite. 🙂

Application: Good formula but sheer. Three coats here but I think four could be even better. The dry time is ok.

 

 

20 reaktioner på ”Zoya – Crystal

  1. det är verkligen ett underbart lack! jag älskar det! tur att du äntligen fick chansen att prova det för tänk om du blivit överkörd imorgon och inte hunnit se det på dina naglar. nej, spara inte på det vackra. upplev nu!

    • Men, har du inte detta? Ja, då måste du skaffa det. Jag vill se det på dina naglar.

      Dagen var görrolig och på kvällen grillade vi och lyssnade nästan bara på rock/metal. 😀

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

