Trotsade köpstoppet lite, lite grann.

Imorgon är det dags för kick-off med jobbet och jag kommer inte att kunna blogga. Dessutom har jag fuskat och lackat med ett lack som börjar på P idag. Undras vilket det kan vara? 😉 Det kommer på bloggen när det är dags för P. Nu blir det ett litet uppehåll men jag hoppas kunna blogga på söndag igen. Jag har ju köpstopp och det går faktiskt riktigt bra. Jag är hård. Ok, det har hänt att jag har lagt saker i en varukorg men sedan har jag tagit mitt förnuft till fånga och avbrutit det hela.

Jag råkade dock ramla över ett paket med fem lack på H&M som såg intressanta ut. Eller, det var ett utav lacken som jag föll för mest. 59,95 är väl överkomligt? Dessa inköp har skett under ganska lång tid så det känns ändå ok.

 

English: 

I have bought some new polishes lately. I found five polishes at H&M, then I just had to buy Sinful Colors Cinderella and Revlon Starry Pink. I don’t think I have to defend my purchase of Max Factor Fantasy Fire. 🙂

 

Kass bild men det är lacket i mitten som lockar mest.

Sedan kunde jag inte låta bli Sinful Colors Cinderella efter att Alizarine Claws visat det (hittar inte det inlägget nu). Hos samma säljare på eBay hittade jag även det rosa Starry Pink, ett Revlon-lack.

Så var det Fantasy Fire som jag inte kunde motstå längre…

17 reaktioner på ”Trotsade köpstoppet lite, lite grann.

    • Jag är glad att jag köpte Fantasy Fire. Såååå dyr var den inte ändå, tyckte jag.

      Om vi säger så här…trots allt hypande blev jag inte besviken. Ja, Péridot är rätta svaret. 🙂

  1. Det är kul det där, när man sitter och lägger varor i en varukorg trots att man egentligen vet att man inte ska handla. Känner en lite blandad känsla av sorg och styrka när jag sedan stänger ner utan att genomföra köpet 😉

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

