Zoya – Reva

Kollektion: Sunshine Collection, Sommaren 2011

Nu har jag redan kommit till R. Hittade verkligen inget otestat lack på Q så det hoppar vi över. Det går ju bra det här med ABC-resan. 🙂 Tyvärr inget holo här idag men ett annat supertjusigt lack, Reva. Detta kom med förra årets sommarkollektion Sunshine men jag måste säga att detta skulle passa ännu bättre i en höstkollektion. Det är mörkt, bärfärgat åt det vinröda hållet med alldeles knökat med guldglitter eller snarare små flakes. Glittret syns lika mycket som basen och det ser ut som de röda löven på rönnen en höstdag. Det är ljuvligt att titta på och jag är återigen småkär i ett Zoya-lack.

Applicering: Som en dröm. Två lager täcker alldeles utmärkt och torktiden var snabb.

 

English:

Sunshine Collection, Summer 2011

I couldn’t find any untried polish that starts with the letter Q so I jumped to R and chose to polish my nails with Reva. Oh my, she’s beautiful. Dark berry red with lots of chunky shimmer in gold. This is a shade that fits better in a fall collection according to me. I love, love, love it.

Application: Great formula, two coats and good dry time.

 

 

8 reaktioner på ”Zoya – Reva

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

