Gina Tricot – Pump The Breaks

Vilken frihet att få välja vilket lack som helst. 🙂 Det känns bra att jag klarade av ABC-resan och inte gav upp. Funderar på en Gina-vecka då jag har skaffat mig ett gäng lack därifrån det senaste. Vad  tror ni om det? Givetvis kommer jag att köra en vanlig holofredag så då blir det ju inget Gina-lack.

Jag frågade sambon igår om han kunde säga en färg rätt upp och ner och då valde han orange. Då kände jag direkt att jag ville testa Pump The Breaks som jag köpte på Gina Tricot alldeles nyligen.

Pump The Breaks är höstigt pumpaorange med skimmer som jag tror är i guld. Jag är väldigt förtjust i det här lacket. Jag gillar den mörkorangea tonen och skimret i lacket. Det funkar dessutom bra till min hudton och det är inte alltid orange ser bra ut på mig.

Applicering: Två lager som täcker fint. Perfekt formula som flyter på precis som man vill. Med tanke på att lacket kostade 33 kr så är det ju imponerande. Jag ser fram emot vad som komma skall. Torktiden var normal. Inte jättesnabb men inte seg heller.

 

English:

Pump The Breaks from Gina Tricot is a typical fall color. Burnt orange with shimmer in gold. Look like a pumpkin shade. I really like this and it fits my skin tone which not all orange shades do. I’m impressed by the polishes from Gina Tricot so far. They’re cheap and there are some great colors to choose from.

Application: Perfect formula and two coats covers well. The dry time is ok.

 

 

26 reaktioner på ”Gina Tricot – Pump The Breaks

  1. Mycket tjusigt… Man kan ju fasen inte gå förbi Gina utan att köpa sig 3 nya lack… Och med det sagt borde jag köra Gina-vecka också… Eller Gina-månad! 😀

  2. Förstår att det måste kännas som en befrielse att få välja hur man vill i lådan utan att bry sig om namn. Sen tror jag att du på ett eller annat sätt påverkade din karl till att välja oranget;)

    • Det kändes väldigt befriande. Fast nu har jag ju Gina-vecka så då är jag ju låst till det men det är lite småkul att köra små teman emellanåt. Jag tror faktiskt att han kom på färgen alldeles själv. 🙂

  3. Ping: Gina Tricot – Sparkling Hot « ClawsInColor

  4. Så fin färg =) Har andra lack från gina men de är så somriga så de får vänta tills vår =) Tycker Gina har skapat fina färger till sin kollektion och priset är grymt =)

    • Ja, det är kul att se. Deras ställ med nagellack ser alltid så lockande ut med alla härliga färger. 🙂 Nu finns det en del fina höstfärger att välja på så stick dit vettja. 🙂

  5. Ping: L.A. Girl Glitter Addict – Flamboyant « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

