Gina Tricot – Sparkling Hot

Då var det bestämt. Det får bli en Gina Tricot-vecka här på bloggen. 🙂

Senast när jag köpte lack fick föregående lack, Pump The Breaks följa med hem, men även två till. Det GÅR ju inte att köpa bara ett när man får tre för 99 kr. (smart Gina, mycket smart.) Jag stod och velade ett tag men grabbade bl. a. tag i Sparkling Hot som är helt ok i flaskan. Basen är vampigt vinröd med en brun ton och det är fyllt med skimmer som jag har svårt att avgöra färgen på. Antingen är det guld eller rödtonat. På nageln kommer lacket fram mycket mer och jag är förtjust. Det är så här jag vill se vampiga lack. Med glödande skimmer. Läckert.

Applicering: Återigen, perfekt formula och det täcker på två lager. Torktiden är snabb. Spring och köp! 🙂

 

English:

This will be a week of Gina Tricot polishes. I’m impressed with all the shades they’ve come up with lately. Sparkling Hot is one of them. If you buy three bottles you only pay 14 $. That’s a great deal.

Sparkling Hot is vampy, dark wine-red with a brown tone and it’s filled with shimmer that glows. I really like this shade and it looks much better on the nail than in the bottle.

Application: Once again the formula is perfect. Two coats and fast dry time.

 

 

19 reaktioner på ”Gina Tricot – Sparkling Hot

  1. Nej, det här kommer jag inte köpa. Det ser fint ut på dig, men det har något i sig som inte stämmer för min del. Den där brunlila tonen som jag såg i flaskan får mig att må konstigt.

  2. Höll mig medvetet borta från både Gina och KICKS igår när familjen besökte staden;) En avlägsen släkting till det jag bär på naglarna idag, höstigt och mysigt är det hur som haver.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

