Gina Tricot – Azure Blue

Azure Blue har funnits ett tag i Gina Tricot’s sortiment och jag köpte det i våras vill jag minnas. Det är ett mellanblått krämlack som påminner om himlens färg en riktigt härlig sommardag. Någon nyans mörkare kanske . Lite som det blå i svenska flaggan. Ett snyggt lack som lyser upp en tråkig höstdag men inget som får mig att ramla av stolen. Bilderna förvillar en aning. Tänk er att man har slängt i två små droppar grönt i lacket. Det ser lite mesigt ut på bilderna jämfört med hur det ser ut i verkligheten. Bilden längst ner är mest realistisk om man tittar på själva lacket.

Applicering: Två lager som flyter ut precis som man vill. Inga konstigheter. Torktiden är ok.

 

English:

Azure Blue is a creme that reminds me of the sky a sunny summerday. A tad darker than that maybe. It’s a lovely shade that makes me glad a grey autumn day like this but I don’t fall off the chair of happiness.

Application: Once again, perfect formula, two coats and ok dry time.

 

 

18 reaktioner på ”Gina Tricot – Azure Blue

  1. Alltså jag kan inte komma över det faktum att dina naglar är så übersnygga! Dessutom lackar du dem så proffsigt att min egen manikyr ser ut som om den är gjord av en femåring.. Inte en droppe fel! Inte minsta glidning i kanterna! Hatten av för dina snygga claws o för din skicklighet.
    Ja just ja- fin blå färg skulle jag ju säga 🙂

  2. Ping: NailArt Sunday: Seventies Dots « ClawsInColor

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

