Gina Tricot – Diva

Några till Gina-lack ska jag nog hinna med innan nya veckan startar. Diva lackade jag med igår och det jag först reagerade på var namnet. Jag tycker inte det passar att heta Diva. Fråga mig inte varför men det är så jag känner. Diva är ett lavendeltonat skimmerlack där basen är blålila och skimret är rödlila. Det är inte så att man ser tydligt att skimret skiljer sig i ton mot basen men det blir en snygg effekt. Lacket är snyggt men det är inget jag känner att jag behöver. Har dock inte många lack i den här lila nyansen så den är välkommen till Helmer ändå.

Applicering: Tjock men bra formula som täcker bra. Två lager och ok torktid.

 

English:

I have some more Gina polish to show you before this week is over. Diva is a lavener colored shimmer where the base is blue toned lilac and the shimmer is red toned purple. Beautiful but nothing spectacular. I enjoyed this on my nails anyway.

Application: Two coats and ok dry time. Good formula.

 

 

13 reaktioner på ”Gina Tricot – Diva

  1. Ping: Gina Tricot – Rockstar « ClawsInColor

  2. När köpte du detta lack? Skulle vilja ha det men det verkar inte finnas att köpa längre, varken i affär eller på internet. 🙂

    • Det var nog iofs i somras, juli kanske. Synd om det inte finns kvar. Men Wannabe var ett lack som kom precis i början när det släppt lack och sen försvann det innan jag hann köpa. Men så fanns det nu igen…om du har tur kanske det kommer in igen. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

