Gina Tricot – Rockstar

Äsch, jag kan lika gärna slänga in det här inlägget idag också. Ska försöka hinna lacka om naglarna idag så att jag även har något att visa imorgon. Rockstar är ett glitterlack som har en väldigt vacker lila nyans. Den lila färgen påminner om hyacint och är väldigt fin som glitter. Jag anar att detta är svårt att få opakt på egen hand. Har inte provat men denna gången valde jag att lägga två lager över Diva och det blev ett mycket tjusigt resultat, om jag får säga det själv.

Applicering: Inga problem att få glittret att sprida ut sig jämt och fint och två lager torkar fort. Jag tror att man får kämpa för att få det opakt på egen hand.

 

English: 

Another polish from Gina and this time a gorgeous glitter. I layered this one over Diva and I used two coats. I think this looks lovely. The color of the glitter reminds me of hyacinth. I guess this could be hard to get opaque on it’s own but I haven’t tried that.

Application: Great formula and the dry time is good.

 

 

8 reaktioner på ”Gina Tricot – Rockstar

    • Det verkar ha väldigt bra kvalitet, de jag har testat. Jag har dock inte burit dom mer än en dag så jag vet inte hur hållbarheten är. Men de jag har testat har varit en fröjd att måla med så jag rekommenderar dig att testa lacken. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

