OPI – Let Me Entertain You

Kollektion: Burlesque Collection, Vintern 2010

Burlesque är en fin kollektion det. Den innehåller många härliga glitterlack (några som jag inte ens provat än) och The Show Must Go On. Även Let Me Entertain You släpptes i kollektionen. Man kan ju undra varför den har blivit stående. Min första reaktion när jag tog fram flaskan igår var att den såg ut att vara lik Gina Tricot Alexis. De ser ut som dupes när man håller flaskorna bredvid varandra men jag vet inte hur lika de är på nageln. Kanske skulle ta och jämföra.

Åter till Let Me Entertain You. Det är ju helt klart otroligt vackert. Mörkt magentafärgat med glassflecks i guld. Det gnistrar om lacket och det är skönt att jag äntligen har lackat med skönheten. Är INTE nöjd med bilderna alls men visar dom ändå. Nästan alla bilder blev suddiga och trista. Så kan då gå ibland.

Applicering: Jag vet inte om jag hade en dålig lackdag igår men det här är ganska rinnigt. Jag fick storstäda flera naglar efteråt då det hade runnit ner till nagelbanden. Det var lite skirt dessutom men det brukar ju den här typen av lack vara. Tre-fyra lager fick det bli och torktiden var ok.

 

English:

Burlesque Collection, Winter 2010

There are so many OPI polishes that I would like to buy right now so I have to try the ones I already have in my stash. Let Me Entertain You have been in my stash forever. It feels like that anyway. This is a beautiful polish in magenta with glassflecks in gold. That makes this a gorgeous shimmer.  I’m not satisfied with the pictures but I’ll show you anyway.

Application: Runny so be careful applying this. A bit sheer so I needed three-four coats. The dry time is ok.

 

 

21 reaktioner på ”OPI – Let Me Entertain You

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

