OPI Let Me Entertain You vs. Gina Tricot Alexis

Jo, ni ser rätt! Ytterligare en jämförelse som Pamsan lyckats med idag. Jag var helt säker på att Let Me Entertain You och Alexis var dupes. När jag jämförde flaskorna förra veckan var det kväll och belysningen var nog lite skum men jag tyckte de såg identiska ut. Idag när jag jämförde skrattar jag lite åt mig själv. De är INTE dupes för fem öre. Gött det. Alexis är ju döfin och jag bara måste göra en hel manikyr med henne snart. 🙂

Som ni ser är Alexis mycket mörkare men skimret ser likadant ut. Fina lack båda två.

 

English:

I did one more comparison today because I was so curious about how similar OPI Let Me Entertain You and Gina Tricot Alexis are. They are not dupes. Pheew. Alexis is much darker but the shimmer is similar.

 

 

Let Me Entertain You, Alexis, Let Me Entertain You, Alexis

Pointer and ring finger wear LMEY, middle finger and pinky wear Alexis

20 reaktioner på ”OPI Let Me Entertain You vs. Gina Tricot Alexis

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

