OPI Warm & Fozzie vs Jessica Gingersnap

Ha! Helt otroligt. Jag har gjort en jämförelse. Det har nog hänt en gång tidigare i min bloggkarriär. Varför inte oftare undrar jag nu. Jag menar, det är ju rätt skoj. 🙂

När jag fick hem Gingersnap reagerade jag direkt på hur lik den måste vara OPI Warm & Fozzie. I flaskorna är de dupes. Men på naglarna skiljer de sig åt en aning. Ok, är du inte lacknörd så behöver du inte båda. Gingersnap är lite ljusare annars är det samma tänk och finish. Snygga båda två. Kan inte utse en favorit och är glad över att de inte var exakta dupes. 🙂

English:

This is rare for me. I have done a comparison. I just had to see if Warm & Fozzie and Gingersnap were dupes. They’re not dupes but they’re very similar. Gingersnap is a tad lighter but they have the same finish. I like them both and I’m glad I have them both but if you are a normal person you won’t need both. 🙂

 

Warm & Fozzie, Gingersnap, Warm & Fozzie, Gingersnap

Pointer and ringfinger wear Warm & Fozzie, middle finger and pinky wear Gingersnap.

PS: Är kass på Photoshop har jag märkt. Ville ha texten i bilden men fattade inte ett skit hur jag skulle göra. Ba så ni vet. 🙂

12 reaktioner på ”OPI Warm & Fozzie vs Jessica Gingersnap

  1. Tack för jämförelsen! Den sparade mig lite pengar tror jag 🙂 Jag har Warm & Fozzie och känner att dom ändå är så pass lika att jag inte behöver köpa Jessica också. Det är ändå en sån typ av lack som man inte bär så superofta.

  2. Jag tycker bättre om WaF om man utgår från dina bilder. Kul med en jämförelse! bra jobbat! Det är så tråkigt att jobba med dem inläggen men de är så roliga när de väl är klara.

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

