L.A. Girl Glitter Addict – Flamboyant

När jag hade Gina-veckan så bar jag Pump The Breaks, ett höstorange skimmerlack. Jag testade att måla på två lager av orangea glitterlacket ur Glitter Addict-serien. En lite annan nyans av orange men ändå ton i ton. Det blev över förväntan snyggt, tycker jag. Jag gillar verkligen L.A. Girl’s glitterlack. De är roliga både som layering och i smörgås. 🙂

English:

Not too long ago I had Pump The Breaks on my nails and before I took it off I tried two coats of L.A. Girl Glitter Addict Flamboyant over it. Flamboyant is an orange glitter but a bit darker than Pump The Breaks. I like the result.

 

 

8 reaktioner på ”L.A. Girl Glitter Addict – Flamboyant

    • Allt låter lite töntigare på svenska. 🙂

      Varsågod för bilderna. Har ju ett glitterlack också så jag får se om jag lackar med det och skickar dig dom bilderna också. 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

