Zoya – Lisa

Kollektion: Flame Collection, Vintern 2010

Jag har snart betat av alla mina otestade Zoya. När jag är klar med alla ska jag fira med att köpa nya. Tror ni jag längtar eller? 🙂 Jag har inte köpt nya Zoya sedan sommarkollektionen och det är ju faktiskt en evighet sedan.

Återigen visar Zoya att de kan göra fantastiska lack. Lisa är ett sådant. Det är klarrött med så mycket skimmer att kameran får spel. Svårt att fånga den verkliga skönheten. Det ser ut att ha ett skimmer i rosa och flashar till åt det hållet när man vrider och vänder på händerna. På håll ser det nästan metalliskt ut. Det liksom bara lyser och gnistrar och det är så vackert på naglarna.

Applicering: Här har jag använt tre lager. Det är lättarbetat och torkar fort. Inget att klaga på alltså.

 

English:

Flame Collection, Winter 2010

Soon folks, soon I have tried all my Zoya polishes. I have only four left, then I can order some new Zoyas and I’m looking forward to that moment. Lisa is part of the holiday collection 2010 and this is gorgeous…too. I really love Zoya and Zoya polishes seldom makes me disappointed. Lisa is light red that flashes in pink and it glows and almost looks metallic. At the same time it sparkles and the camera freaked out.

Application: Good formula, three coats and fast dry time.

 

 

 

14 reaktioner på ”Zoya – Lisa

  1. Riktigt läckert 🙂 Har några Zoya lack och jag älskar deras formula, tycker den torkar supersnabbt! 🙂 Är sugen på flera, säg gärna till var du köper dina 🙂

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

