China Glaze – Tickle My Triangle

Kollektion: Kaleidoscope Collection, 2006

Jag trotsar höstmörkret och bär holo idag. Det är ju fredag och det vet vi ju alla vid det här laget vad det innebär. Undrar om Skimmerskuggan själv trodde att detta temat skulle bli så stort och hålla i sig så länge. 🙂 Vi har ju fler teman, t. ex. Nail Art Sunday som Lelack skapat och även Mrs Datas blå måndagar. Blå måndagar skulle jag kunna tänka mig att delta i men jag är ju rätt kass på nail art så det håller jag mig ifrån än så länge.

Dagens lack är Tickle My Triangle och jag var helt hundra på att jag hade visat det tidigare men jag hittade inget inlägg. Börjar jag bli senil? Det här är i vilket fall otroligt vackert, precis som alla andra lacken i Kaleidoscope. Jag upplever detta som väldigt holografiskt. Detta är ju av typen scattered holo vilket jag är extra förtjust i. Basfärgen är fuchsia och holot dansar omkring på nageln. Älsk.

Applicering: Två trevliga lager som torkar fort. Här finns inget att gnälla på.

 

English:

Kaleidoscope Collection, 2006

Friday again and that makes me so happy. As usual we celebrate fridays by wearing holos. Yäy! Tickle My Triangle is a fuchsia scattered holo that I of course love. The color is beautiful and the holo is very visible.

Application: Two coats covers well and dries fast.

 

 

19 reaktioner på ”China Glaze – Tickle My Triangle

  1. Åh, verkligen hur snyggt som helst!! Måste börja skaffa några ur denna kollektion känner jag. En sak bara, och jag ber om ursäkt i förväg, men vad menar de med Tickle my triangle?? 😀 Är det jag som har snuskig fantasi kanske…

  2. Men ja, klart att namnet är snuskigt! Eller? Himla fint är det iaf, jag önskar att jag hade fler CG-holos. Ska bli spännande att se vad de släpper nästa år…

  3. Med detta lacket på bloggen nu med det namnet och vår diskussion förra gången lacket var på tapeten måste jag ju fråga, läst färdigt boken?;)
    Vidhåller fortfarande att det hade varit SÅ kul om du villa vara med på NailArt Sunday, bara en endaste. Finns vissa bloggare jag gärna hade velat haka på just för att nailart inte är deras främsta val:)

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

