Nyinflyttade

Jag har inte visat de senaste lacken som jag har skaffat. Ligger fortfarande lite på sparlåga när det kommer till lackinköp men några har jag inte kunnat låta bli. Köpte tre OPI från Germany-kollektionen, ett har jag redan visat. Skaffade ju även två Jessica där jag gjorde en jämförelse på ett av dom. Ingen helmanikyr än men det kommer. När Cherry Culture äntligen fick in LASplash Midnight Rain var jag tvungen att beställa det samt ytterligare ett. Jag har velat ha Midnight Rain hur länge som helst men det har var slut i evigheter så när det äntligen fanns kunde jag inte låta bli. Nailmail hade ju även ett trevligt utskick den här månaden men eftersom flaskorna var rätt dyra så höll jag mig till endast fyra. Hade lätt kunnat köpa fler om jag var ekonomiskt oberoende. 🙂

 

English: 

Some new polishes to my stash. I love them all! 🙂

 

Danke-Shiny Red, German-icure By OPI

Pumpkin Delight, Gingersnap

Ocean Sprinkles, Midnight Rain

Pshiiit, Kryptonite

Festival, Attitude

14 reaktioner på ”Nyinflyttade

Kommentarer gör mig jätteglad! Jag läser alla kommentarer men har kommit på att jag har svårt för att hinna med att svara på alla. Direkta frågor kommer jag att prioritera. Tack godingar!

